4.10.2019 - 12:08

Neste saņem apbalvojumu kā 2019. gada Zaļākais zīmols Baltijā

Ietekmīgāko Baltijas Zīmolu topa 2019 apbalvošanas ceremonijā tika paziņoti ikgadējie Baltijas spožākie un mīlētākie zīmoli, kurā Neste saņēma apbalvojumu “Zaļākais zīmols 2019 Baltijā”.

 

Baltijas sabiedrības iespaidi par zīmolu “zaļumu” tika noteikti tāpat kā to unikalitāte, kvalitāte un vērtība mīlēto zīmolu kopējā tabulā, uzdodot jautājumu “Vai, jūsuprāt, šis ir zīmols ir videi draudzīgs?”. Neste starp visām Baltijas valstīm saņēma visaugstāko vērtējumu, tādējādi kļūstot par 2019. gada “Zaļāko zīmolu”. Savukārt starp mīlētākajiem zīmoliem Latvijā Neste ierindojas augstajā 6. vietā. 

 

Armands Beiziķis, SIA “Neste Latvija” valdes priekšsēdētājs:

“Esmu patiesi gandarīts, ka šogad esam apbalvoti tieši ar šīs kategorijas augstāko apbalvojumu. Klientiem arī Latvijā piedāvājam ilgtspējīgus produktus, tādējādi palielinot atjaunojamās dīzeļdegvielas izmantošanas īpatsvara pieaugumu ar mērķi samazināt CO2 emisiju daudzumu, vienlaikus ļaujot pret apkārtējo vidi atbildīgiem patērētājiem viegli izdarīt izvēli par labu ilgtspējīgai un tīrai degvielai, vienlaicīgi uzlabojot sava auto darbību. Augstais apbalvojums vēlreiz apliecina mūsu komandas profesionalitāti, atbildību pret veicamo darbu un konkurētspējīgu, uz ilgtermiņa attīstību vērstu darbību. Paldies mūsu komandai, klientiem un arī sadarbības partneriem, kuri novērtē to, ko darām, un motivē turpināt darboties saskaņā ar labas, uz attīstību orientētas biznesa prakses principiem!”.

 

Apjomīgajā Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījumā, ko šī gada vasarā veica RAIT Custom Research Baltic, tika aptaujāti teju 3000 ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem visās trīs Baltijas valstīs. Zaļāko zīmolu metodoloģiju izstrādāja zīmolu aģentūra DDB Latvia sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu un GfK Custom Research Baltic.

 

Par “Neste”

“Neste” ir Somijas vadošais naftas pārstrādes un atjaunojamo resursu pārstrādes uzņēmums, kura darbība ir vērsta uz augstākās kvalitātes degvielas produktu ar samazinātu emisiju daudzumu ražošanu un tirdzniecību, kā arī industriālo produktu ražošanu, kas tiek izstrādāti saskaņā ar pasaules līmeņa pētījumiem. “Neste” ir līderis pasaulē atjaunojamās dīzeļdegvielas ražošanā ar ražošanas jaudu vairāk nekā 2 miljoni tonnu degvielas gadā. “Neste” ir arī lielākais uzņēmums pasaulē, kas specializējas degvielas ražošanā no atkritumiem un rūpniecībā izmantoto izejvielu atlikumiem. “Neste” uz ilgtspēju vērstā darbība ir atzinīgi novērtēta “Dow Jones” pasaules ilgtspējības indeksā, kā arī kompānija ir iekļuvusi uzņēmuma “Corporate Knights” veidotajā 2019. gada 100 pasaules ilgtspējīgāko korporāciju saraksta (Global 100) trešajā vietā. Pirmajā trijniekā “Neste” ir iekļuvusi jau otro reizi. Savukārt šajā “Global 100” sarakstā uzņēmums ir iekļauts jau 13 gadus pēc kārtas. “Neste” ir vienīgais pasaules energoresursu uzņēmums, kurš tik ilgi ir nepārtraukti saglabājis savu vietu šajā sarakstā. “Neste” ieņēmumi 2018. gadā bija 14,9 miljardi eiro, un uzņēmums tiek kotēts Somijas biržā. Ap 5000 “Neste” darbinieku ikdienā strādā, lai nodrošinātu tīrāku satiksmi, ilgtspējīgāku resursu izmantošanu un labāku dzīves kvalitāti. Vairāk informācijas: www.neste.com.

 

Par SIA “Neste Latvija”

SIA “Neste Latvija” ir “Neste” korporācijas meitas uzņēmums, kas Latvijā strādā jau 28 gadus. SIA “Neste Latvija” ir viens no mūsdienīgu degvielas tirdzniecības standartu aizsācējiem Latvijā. Uzņēmums nodarbojas ar “Neste” ražotās degvielas mazumtirdzniecību, degvielas un šķīdinātāju vairumtirdzniecību, kā arī naftas produktu uzglabāšanu un pārkraušanu Rīgas terminālī. Kopš darbības uzsākšanas uzņēmums Latvijā ir investējis vairāk nekā 70 miljonus eiro. “Neste” DUS tīklu Latvijā veido 74 stacijas visā valstī. Vairāk: www.neste.lv

 

 

Ietekmīgākie un mīlētākie zīmoli jau 15 gadus tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk kā 1000 dažādu jautājumu gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan pašu auditoriju. Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas un citu Baltijas valstu zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmoli tika apbalvoti vairākās kategorijās, tai skaitā Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols, Labākais Baltijas starp-up uzņēmums un citi.